>Slava Ukraini! …. Slava Ukraini! ….. Slava Ukraini! ….. Slava Ukraini! ….. Slava Ukraini!<

Jak dostać zaproszenie.

Przypominamy, że jesteśmy prywatnym klubem dla par i pań, do którego mogą być zaroszeni singlie którzy rozumieją co znaczy „Ladies first”. Jeśli jesteś takim singlem i chcesz dołączyć do klubowego grona to postaraj się przekonać nas abyśmy to właśnie Ciebie zaprosili. JC działa na zasadach członkowskich, a ZAPROSZENIE do takiego klubu NIE jest formalnością i nie każdy je dostaje.  Single starający się o zaproszenie do klubu muszą mieć rekomendację albo zaproszenie od kogoś z klubowiczów, ewentualnie profil na którymś z serwisów dla swingersów na podstawie którego będziemy mogli podjąć decyzję o zaproszeniu Ich do klubowego grona.

Zapewne Wy również nie spotykacie się ze wszystkimi którzy by tego chcieli i jeśli macie zaprosić kogoś do „swojego domu” to ten ktoś musi w jakiś sposób Was do tego przekonać – z nami jest tak samo i zaproszeni goście mają nie tylko prawa ale i obowiązki. Dlatego jeśli chcecie otrzymać zaproszenie do nas, zacznijcie od bardzo ważnego przeczytania wszystkiego na naszej stronie, a potem postarajcie się przekonać nas do tego abyśmy zaprosili właśnie Was.

Jeśli zapoznaliście się ze WSZYSTKIMI informacjami na naszej stronie. Zgadzacie się z panującymi u nas zasadami oraz obowiązującym regulaminem i szukacie „swojego KLUBU” to prosimy o skopiowanie, wypełnienie i wysłanie do nas formularza który jest w Menu „Imprezy i rezerwacje” w zakładce  „Zaproszenia i rezerwacje”.

Zanim jednak wyślecie do nas maila z prośbą o zaproszenie proponujemy Wam abyście jeszcze raz BARDZO uważnie przeczytali WSZYSTKIE informacje na stronie. Jeśli z treści maila będzie widać, że komuś nie chciało się przeczytać tego o co prosimy nie powinien on spodziewać się zaproszenia … ani nawet odpowiedzi. Pisząc do nas w sprawie zaproszenia prosimy podać taki adres e-mail na który chcecie otrzymywać odpowiedzi. Wysyłając do nas e-maila wyrażacie też zgodę na dopisanie tego adresu do bazy newslettera i otrzymywanie od nas korespondencji.

Uwaga – o zaproszenie dla 2-ch osób może starać się wyłącznie para (k/m), a singielki i single mogą starać się o indywidualne zaproszenia. Nie wysyłamy zaproszeń grupowych, a każda osoba/para starająca się o zaproszenie musi w korespondencji podać swoje imię, własny adres e-mail, nr. telefonu oraz musi oświadczyć, że „zna i akceptuje zasady oraz regulamin klubu”, musi również odpowiedzieć na pytanie „czy odmówiono jej wcześniej zaproszenia lub wyproszono z JC”.

W związku z tym, że zdarza się iż osoby którym odmówiliśmy wstępu do klubu starają się o zaproszenie np. używając do tego innego adresu e-mail. Informujemy, że osoby WYPROSZONE z klubu lub takie którym ODMÓWILIŚMY z jakiegoś powodu dalszej możliwości korzystania z klubu nie są do klubu wpuszczane nawet jeśli dostały zaproszenie np. na nowy adres e-mail.
Jedyną możliwością otrzymania zaproszenia dla tego typu osób jest wyjaśnienie powodów dla których doszło do odmowy.

Prosimy o kontakt w języku polskim lub angielskim.

 

Nie dostałem zaproszenia lub anulowano moje zaproszenie.

Niestety nie wszyscy chętni będą zaproszeni do grona klubowiczów i nie miejcie nam tego za złe. Nie skreślamy nikogo z góry ale pozwólcie, że w imieniu własnym i pozostałych Klubowiczów zachowamy sobie prawo wyboru kogo chcemy do nas zaprosić. Wy zapewne również nie umawiacie się ze wszystkimi którzy by tego chcieli i wybieracie osoby z którymi macie ochotę się spotkać.

Nikogo nie dyskwalifikuje wiek czy sylwetka ale jeśli np. dla kogoś kto pierwszy raz kontaktuje się z nami najważniejszą kwestią jest to „kiedy w klubie będzie więcej singielek” lub „kiedy ma większe szanse na sex” albo „ktoś chce z ciekawości zobaczyć jak jest w takim miejscu” to nie powinien on spodziewać się zaproszenia. Nowi Goście muszą też mieć świadomość tego, że wchodząc do naszego klubu, wchodzą do pewnego grona osób które „jest już w klubie”, a większość naszych Gości to bardzo zadbane osoby w wieku 25-55 lat. Naturalnie bywają tez osoby młodsze i starsze ale są to osoby naprawdę wyjątkowe, zadbane, ciekawe po prostu takie których osobowość ujęła nas i innych klubowiczów. Uroda i wiek to rzeczy względne, a tym co najbardziej przyciąga innych jest zadbanie i osobowość.

Pamiętaj, że nawet jeśli otrzymałeś zaproszenie, a np. w dalszej korespondencji lub kontakcie osobistym oceniliśmy, że wbrew temu co oświadczyłeś starając się o zaproszenie nie przeczytałeś wszystkiego na naszej stronie lub z jakiegoś powodu nie pasujesz do klubowego grona – zaproszenie takie zostanie anulowane i kontaktując się z nami musisz mieć tego świadomość. Jeśli osoba której anulowano zaproszenie dokonała jakiejś przedpłaty na rzecz klubu to przedpłata taka zostanie zwrócona.

 

Rezerwacje:

Osoby które starają się o zaproszenie i rezerwację noclegu na wybraną przez siebie imprezę proszone są o kontakt za pomocą zakładki „Zaproszenia i rezerwacje”.

Prosimy pamiętać, że ilość miejsc noclegowych jest ograniczona, dlatego zaproszenie z rezerwacją noclegu wymaga zapłaty z góry.

Po wysłaniu przez nas zaproszenia i potwierdzeniu „rezerwacji”, wstępna blokada noclegu dla osoby która jej dokonała utrzymywana jest przez 24 godzin od wysłania przez nas potwierdzenia i informacji o wysokości wpłaty. Gości korzystających z tej opcji prosimy o przesłanie na naszą pocztę  potwierdzenia przelewu. W przypadku braku potwierdzenia podanej przez nas kwoty w terminie 24 godzin, rezerwacja jest ANULOWANA.

UWAGA – Prosimy NIE dokonywać opłat po terminie bez uzgodnienia tego z nami. Dokonanie wpłaty po terminie NIE GWARANTUJE noclegu. Skuteczna rezerwacja po tym terminie wymaga ponownego zgłoszenia i potwierdzenia przez nas dostępności noclegu oraz wysokości opłaty.

 

Rezygnacja z przedpłaconej rezerwacji:

1. Noclegi i imprezy zwykłe, nie objęte całkowitą rezerwacją miejsc:
* Rezygnacja na 48 godziny przed planowaną imprezą/noclegiem – zwrot 90% kwoty wpłaconej za wejściówkę i/lub nocleg.
* Rezygnacja (impreza bez noclegu) na mniej niż 48 godziny przed planowaną imprezą  ale przed jej rozpoczęciem – zwrot 50% kwoty wpłaconej za wejściówkę.
* Rezygnacja (impreza z noclegiem) na mniej niż 48 godziny z przedpłaconej imprezy  nie powoduje zwrotu wpłaconej kwoty.
* Po terminie imprezy lub/i noclegu nie można złożyć skutecznej rezygnacji, a tym samym nie można otrzymać zwrotu wpłaconych pieniędzy.

2. Kilkudniowe imprezy połączone z pobytami w tym również rezerwowane w ramach pakietu np. Różowe Wczasy,  Karnawałowe Weekendy oraz  imprezy specjalne (tematyczne) i noclegi po tych imprezach:

* Rezygnacja na tydzień przed imprezą zwrot 90% kwoty wpłaconej za wejściówkę i/lub nocleg.
* Rezygnacja na mniej niż tydzień, a nie więcej niż 3 dni przed imprezą 50% kwoty wpłaconej za wejściówkę i/lub nocleg.
* Rezygnacja na mniej niż trzy dni (doby) przed imprezą nie powoduje zwrotu wpłaconych kwot.

3. Rezygnacje należy wysłać na adres: rezygnacje@jacuzziclub.pl – WYŁĄCZNIE z tej samej poczty (adresu e-mail) z którego była ona wcześniej robiona i WYŁĄCZNIE na taki adres wysyłane jest potwierdzenie rezygnacji.

4. Osoba wysyłająca rezygnację otrzyma  potwierdzenie, że korespondencja do nas dotarła. Po otrzymaniu tego potwierdzenia rezygnacja jest skuteczna, a ewentualne przedpłaty będą zwrócone w/g zasad wyżej opisanych.

5. Zwroty dokonywane są WYŁĄCZNIE na konto z którego była zrobiona przedpłata.

6. Zwrot przedpłaty dokonanej w gotówce lub przekazem pocztowym można otrzymać WYŁĄCZNIE w gotówce podczas wizyty w klubie.

Przed dokonaniem rezerwacji noclegu, prosimy pamiętać, że ilość noclegów jest ograniczona, a zarezerwowanie przez kogoś imprezy z noclegiem i brak informacji o rezygnacji z takiej rezerwacji w określonym czasie powoduje, że nie możemy skutecznie udostępnić tego noclegu innym chętnym. Oznacza to nie tylko nasze straty ale również to, że ktoś inny, kto był zainteresowany wizytą z noclegiem nie może do nas w tym terminie przyjechać.  W przypadku rezygnacji z rezerwacji lub zmiany jej terminu konieczna jest odpowiednio wczesna informacja o tym. Przesłanie rezygnacji z zarezerwowanego pobytu po określonym wyżej czasie lub skrócenie rozpoczętego już pobytu nie powoduje zwrotu wpłaconej kwoty.

UWAGA – dbając o bezpieczeństwo i dyskrecję nie realizujemy zwrotów za udział w imprezach na nie znane nam konta ani na konta osób trzecich.

 

Zmiana terminu wizyty:

Jednorazowa zmiana terminu wizyty na inny (nie później niż trzy miesiące od zarezerwowanej imprezy/pobytu) jest możliwa pod warunkiem ustalenia tego z nami w drodze mailowej.

* W przypadku zmiany terminu rezerwacji dotyczących jednej imprezy (bez noclegu) prosimy o kontakt najpóźniej na 24h przed imprezą.

* W przypadku zmiany terminu rezerwacji  jednej imprezy i/lub noclegu prosimy o kontakt najpóźniej na 48h przed imprezą/noclegiem.

* W przypadku zmiany terminu rezerwacji kilkudniowych imprez i/lub pobytów prosimy kontaktować się najpóźniej na 72h przez imprezą/noclegiem.

 

 

Translate »