Jak dostać zaproszenie.

Przypominamy, że jesteśmy klubem działającym na zasadach członkowskich, a ZAPROSZENIE do takiego klubu nie jest formalnością i nie każdy je dostaje. Zapewne Wy również nie spotykacie się ze wszystkimi którzy by tego chcieli i jeśli macie zaprosić kogoś do „swojego domu” to ten ktoś musi w jakiś sposób Was do tego przekonać – z nami jest tak samo. Dlatego jeśli chcecie otrzymać zaproszenie do nas to postarajcie się przekonać nas do tego abyśmy je wysłali właśnie Wam.

Jeśli zapoznaliście się ze WSZYSTKIMI informacjami na naszej stronie. Zgadzacie się z panującymi u nas zasadami oraz obowiązującym regulaminem i szukacie „swojego KLUBU” to prosimy o wypełnienie i wysłanie do nas formularza „Rezerwacje on-line”.

Zanim jednak wyślecie do nas maila z prośbą o zaproszenie proponujemy Wam abyście jeszcze raz BARDZO uważnie przeczytali WSZYSTKIE informacje na stronie. Jeśli z treści maila będzie widać, że komuś nie chciało się przeczytać tego o co prosimy nie powinien on spodziewać się zaproszenia … ani nawet odpowiedzi. Pisząc do nas w sprawie zaproszenia prosimy podać taki adres e-mail na który chcecie otrzymywać odpowiedzi. Wysyłając do nas e-maila wyrażacie też zgodę na dopisanie tego adresu do bazy newslettera i otrzymywanie od nas korespondencji.

Uwaga – o zaproszenie dla 2ch osób może starać się tylko para (k/m), singielki i single mogą starać się o indywidualne zaproszenia, wyłącznie dla siebie. Nie wysyłamy zaproszeń grupowych.

W związku z tym, że coraz częściej zdarza się tak, że osoby którym odmówiliśmy wstępu do klubu starają się o zaproszenie np. używając do tego innego adresu e-mail. Informujemy, że osoby WYPROSZONE z klubu lub takie którym ODMÓWILIŚMY z jakiegoś powodu dalszej możliwości korzystania z klubu nie są do klubu wpuszczane nawet jeśli dostały zaproszenie np. na nowy adres e-mail.
Jedyną możliwością otrzymania zaproszenia dla tego typu osób jest wyjaśnienie powodów dla których doszło do odmowy.

Prosimy o kontakt w języku polskim lub angielskim.

Nie dostałem zaproszenia lub anulowano moje zaproszenie.

Niestety nie wszyscy chętni będą zaproszeni do grona klubowiczów i nie miejcie nam tego za złe. Nie skreślamy nikogo z góry ale pozwólcie, że w imieniu własnym i pozostałych Klubowiczów zachowamy sobie prawo wyboru kogo chcemy do nas zaprosić. Wy zapewne również nie umawiacie się ze wszystkimi którzy by tego chcieli i wybieracie osoby z którymi macie ochotę się spotkać.

Nikogo nie dyskwalifikuje wiek czy sylwetka ale jeśli np. dla kogoś kto pierwszy raz kontaktuje się z nami najważniejszą kwestią jest to „kiedy w klubie będzie więcej singielek” lub „kiedy ma większe szanse na sex” to nie powinien on spodziewać się zaproszenia. Nowi Goście muszą też mieć świadomość tego, że wchodząc do naszego klubu, wchodzą do pewnego grona osób które „jest już w klubie”, a większość naszych Gości to bardzo zadbane osoby w wieku 25-45 lat. Naturalnie bywają tez osoby młodsze i starsze ale są to osoby naprawdę wyjątkowe, zadbane, ciekawe po prostu takie których osobowość ujęła nas i innych klubowiczów. Uroda i wiek to rzeczy względne, a tym co najbardziej przyciąga innych jest zadbanie i osobowość.

Pamiętaj, że nawet jeśli otrzymałeś zaproszenie, a np. w dalszej korespondencji lub kontakcie osobistym oceniliśmy, że jednak nie pasujesz do klubowego grona – zaproszenie takie zostanie anulowane i kontaktując się z nami musisz mieć tego świadomość. Jeśli osoba której anulowano zaproszenie dokonała jakiejś przedpłaty na rzecz klubu to przedpłata taka zostanie zwrócona.

Rezerwacje on-line:

*Imprezy – Osoby dokonujące rezerwacji on-line mogą skorzystać z promocji tzn. opłacając wejściówkę na 48h przed imprezą otrzymują rabat w wysokości 10% (na wejściówkę) – nie dotyczy imprez objętych całkowitą rezerwacją lub inną formą rabatu za przedpłatę.

*Noclegi – Ilość miejsc noclegowych jest ograniczona, dlatego rezerwacja noclegu wymaga przedpłaty. Przedpłata za nocleg gwarantuje, że nocleg taki (pokój, domek czy namiot) będzie na pewno przygotowany i „będzie czekał” na osobę która jej dokonała.

Po rezerwacji on-line wstępna blokada noclegu dla osoby która jej dokonała utrzymywana jest przez 48 godzin od wysłania przez nas potwierdzenia i informacji o wysokości przedpłaty. Gości którzy chcą skorzystać z zarezerwowanych noclegów prosimy o przesłanie na naszą pocztę potwierdzenia dokonania opłaty za wstępnie dokonaną rezerwację.

W przypadku braku wpłaty/potwierdzenia podanej przez nas kwoty w terminie 48 godzin, rezerwacja jest ANULOWANA bez konieczności wysyłania przez nas takiej informacji, a pokój/nocleg może być zarezerwowany dla innej osoby.

UWAGA – Prosimy NIE dokonywać opłat po terminie bez uzgodnienia tego z nami. Dokonanie takiej wpłaty NIE GWARANTUJE noclegu. Skuteczna rezerwacja po tym terminie wymaga ponownego zgłoszenia i potwierdzenia przez nas dostępności noclegu.

Rezygnacja z przedpłaconej rezerwacji:

1. Noclegi i imprezy zwykłe, nie objęte całkowitą rezerwacją miejsc:
* Rezygnacja na 24 godziny przed planowaną imprezą/noclegiem – zwrot 90% kwoty wpłaconej za wejściówkę i/lub nocleg.
* Rezygnacja na mniej niż 24 godziny przed planowaną imprezą ale przed jej rozpoczęciem – zwrot 50% kwoty wpłaconej za wejściówkę.
* Rezygnacja na mniej niż 24 godziny z przedpłaconego noclegu nie powoduje zwrotu wpłaconej kwoty.
* Po terminie imprezy lub/i noclegu nie można złożyć skutecznej rezygnacji, a tym samym nie można otrzymać zwrotu wpłaconych pieniędzy.

2. Kilkudniowe imprezy połączone z pobytami rezerwowane w ramach pakietu np. Różowe Wczasy,  Karnawałowe Weekendy oraz  imprezy specjalne (MEGA PARTY) i noclegi po tych imprezach np.  Sylwester, Sylwester Lejdis:

* Rezygnacja na tydzień przed imprezą zwrot 90% kwoty wpłaconej za wejściówkę i/lub nocleg.
* Rezygnacja na mniej niż tydzień, a nie więcej niż 3 dni przed imprezą 50% kwoty wpłaconej za wejściówkę i/lub nocleg.
* Rezygnacja na mniej niż trzy dni (doby) przed imprezą nie powoduje zwrotu wpłaconych kwot.

Zmiana terminu wizyty:

Jednorazowa zmiana terminu wizyty na inny (nie później niż trzy miesiące od zarezerwowanej imprezy/pobytu) jest możliwa pod warunkiem ustalenia tego z nami w drodze mailowej.

* W przypadku zmiany terminu rezerwacji dotyczących jednej imprezy (bez noclegu) prosimy o kontakt najpóźniej na 24h przed imprezą.

* W przypadku zmiany terminu rezerwacji  jednej imprezy i/lub noclegu prosimy o kontakt najpóźniej na 48h przed imprezą/noclegiem.

* W przypadku zmiany terminu rezerwacji kilkudniowych imprez i/lub pobytów prosimy kontaktować się najpóźniej na 72h przez imprezą/noclegiem.

 

Uwaga – Rezygnacje należy wysłać na adres: rezygnacje@jacuzziclub.pl – WYŁĄCZNIE z tej samej poczty (adresu e-mail) z którego była ona wcześniej robiona.

Osoba wysyłająca rezygnacje otrzyma automatyczne potwierdzenie, że korespondencja do nas dotarła. Po otrzymaniu tego potwierdzenia rezygnacja jest skuteczna, a ewentualne przedpłaty będą zwrócone w/g zasad wyżej opisanych.